פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חורבן ירח דבש ,בעקבות שיפוצים במלון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
אשתי ואני הזמנו חדר במלון פלמירה על מנת לחגוג את ירח הדבש שלנו.
הגענו במוצ"ש 15\3 ושהינו שם 3 לילות.
בבוקר יום א'(7:00) התעוררנו לקול קדיחות ודפיקות, מסתבר שהמלון הינו בשיפוצים.
בשעה 15:30 רצינו להתקלח(בקשה מוגזמת?) אך לא היה ניתן מכיוון שהיה פיצוץ בצינור, והמים שזרמו מהברז היו חומים ועכורים.(בכל פעם שהתקשרנו לקבלה, אמרו לנו תשאירו את הברז פתוח 5 דקות, מיותר לציין שהברז היה פתוח שעות, שאותן כמובן "בילינו" בחדר, והמים חומים ועכורים כמימי הירקון...אגב גם למחרת בבוקר המים היו עכורים וכך נכנסנו למיטה ללא מקלחת) יום למחרת שוב העירו אותנו פיצוצים, כאשר ביקשתי מהקבלה שיפסיקו את פעילות העובדים, נעניתי בשלילה, ונאמר לי שעליי להמתין לשעה 10:00 ולדבר עם מנהל המלון.
המתנו לשעה 10:00, ודיברנו עם אחראית לשכתו של מנהל המלון(לא היה מכבודו לדבר איתנו) לאחר דין ודברים, ושהתעקשנו שאנו לא הולכים לעבור עוד לילה במלון,הודיע לנו שנמתין עד שימצא מקום חלופי, ובשעה 12:00 נמצא המקום, מלון מג'יק פלאס.

לאחר תלאות אלה פניתי לאחראית הלשכה, בבקשת פיצוי.
לאחר כשבוע(שלא חזרו אליי, יצרתי קשר בעצמי)שאלתי מה עם הפיצוי, מנהלת הלשכה טענה שעליה לבדוק מה לעשות עם מנהל המלון.לאחר מס' ימים נאמר לי על ידה, שנקבל 25% הנחה על הלילה ה3 במידה ונגיע ל3 לילות, או לילה 4 חינם, בחופשה של 4 לילות.
טענתי שהפיצוי הינו מגוכך, ושאינני מבקש דבר, פרט לאותם יומיים שנישרפו) אך ללא הועיל(הסיפור עם מנהל המלון חזר על עצמו שוב פעם, מנהלת הלשכה שטחה בפניו את טענותינו)מנהל המלון בשלו.

1. לא הודיעו לנו על כך שהמלון בשיפוצים
2. בלתי ניתן היה לשהות במלון בשעות היום בגלל הרעש
3. יום וחצי לא היה ניתן להתקלח בגלל מים חומים ועכורים
4. הרסו לנו את ירח הדבש
5.שרפו לנו זמן חופשה, שהיה מיועד לנפוש

האם זוהי שירותיות?
האם אלה הם פני רשת פאתל?

עוגמת נפש, כספי, ו סוג הנזק :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה