פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח במלון פלמירה- אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחתי במלון פלמירה אילת בין התאריכים 22.12-24.12.05, לצערי מהרגע שהגעתי, נתקלתי במספר תקלות ובהתנהלות לא תקינה של העובדים במלון:
ראשית, כשנכנסנו לחדר, שהוזמן לי ולבעלי בלבד, היתה עוד מיטה גדולה פתוחה והשלט של הטלויזיה היה בלי סוללות כשהתקשרנו לקבלה נאמר לנו "עוד רגע" ולאחר 4 דקות המתנה כשהפקידה הואילה לענות, אמרה שתשלח מישהו לטפל בעניין, רק שעתיים לאחר מכן הגיע מישהו לחדר.
באותו הערב, ב 23:00, נכנסתי למקלחת ולתדהמתי, גיליתי שאין טוש!!! (טוב שהברז עבד לפחות...). כשהתקשרנו לקבלה נאלצנו שוב להמתין למעלה מ 20 דקות עד שמישהו יגיע ויחבר לנו טוש.
יום למחרת (שישי), כיוון שאנו שומרים שבת, ביקשנו מפתח לחדר במקום הכרטיס שאסור לשימוש בשבת. המפתח לא פתח את הדלת וכל פעם שהתקשרנו לקבלה נאמר לנו שיטופל אך לצערנו אף אחד לא הגיע - רק חצי שעה אחרי כניסת שבת לאחר שהלכתי לחפש במסדרונות מישהו שיעזור לי, כי מהקבלה לא אקבל שירות, מצאתי איש אחזקה (חבל שאינני זוכרת את שמו...) שקרא לאיש ביטחון שיביא לי מפתח אחר.
ערב יום שישי ישבנו עם 2 זוגות נוספים בארוחת הערב, גם הם שומרי שבת, כשאחד מהם קרא לאחת העובדות ושאל אותה האם ניתן להזמין שתיה ולחייב את החדר (מה שאגב, ניתן לעשות ברוב המלונות בארץ, ואפילו בחו"ל..) העובדת אמרה לו שלא ניתן ו"שישתה מים, זה יותר בריא".

אני לא מהאנשים שאוהבים להתבכיין, ולצערי, זו הפעם הראשונה בחיי שאני נאלצת לכתוב מכתב תלונה.
השירות במלון שלכם היה נוראי, ואני בטוחה שאני והזוגות שהיו עמי לא יבואו להתארח שוב במלון שלכם.
**זו הפעם הראשונה שהייתי בנופש והתגעגעתי הביתה**...
עוגמת נפש סוג הנזק :
תודעת שירות פתרון נדרש :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה