פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת רכוש נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 10/3-12/3 התארחנו ברויאל טוליפ באילת ושכחתי שם פן מקצועי של חברת "איתמר" שרכשתי בעלות של 580 ש"ח כשיצרתי קשר עם הקבלה של המלון ביום למחרת נאמר לי כי יבדקו ויחזרו אליי עם תשובה למרות שהמתנתי כמה ימים אף אחד לא טרח לחזור ולעדכן אותי ויצרתי קשר שוב דיברתי עם אחת הפקידות ושאלתי אותה האם יתכן כי אחת החדרניות לא דיווחה הפקידה ענתה בחיוב. קב"ט של המלון יצר איתי קשר וטען כי בדק והפן לא נמצא בחדר אין לי שום ספק בכלל כי הפן נשכח בחדר במגירה ליד המיטה בצד ימין. אני מבקשת בכל לשון של בקשה עיזרו לי להחזיר את מה ששייך לי. זה מאוד מאוד חשוב לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה