פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות ברכישת כרטיסים וטיפול בתלונה נושא התלונה:
שפע תום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בחו"ל (במדריד) ומפעם לפעם מנסה לרכוש כרטיס הלוך חזור לת"א. הבעיה היא שהמחירים הזולים ביותר אשר מסומנים כניתנים לרכישה, אינם ניתנים לרכישה דרך האתר, כשהתשובה היא תמיד שמחיר זה אינו זמין. יש לציין שבחלק מהטיסות, על המחיר הזול ביותר מסומן איקס, ולא על זה אני מדבר. אני מדבר על האופציות אשר ניתנות לסימון. בנוסף, מצויין באתר שניתן לרכוש כרטיסים בכל משרד של אל-על, ודבר זה אינו נכון כי אי אפשר לקנות כרטיס מחו"ל דרך משרדי אל-על בישראל.
הדבר שהכי עיצבן ואיכזב אותי, הוא שפניתי כבר לאל-על בנושא זה לפני חצי שנה לערך. אחרי שאמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו, התקשרתי בשנית ואז הוגשה תלונה רשמית והובטח לי שהנושא ייטופל (את מספר התלונה זרקתי מזמן אחרי שהתייאשתי...). מיותר לציין שעד היום לא השתנה דבר, ואני נאלץ לשלם מחיר גבוה או לטוס בחברה אחרת למרבה הצער.
נא צרו קשר דרך המייל או עד ה-1.7 כי אני לא בארץ. תודה
כל הנזקים יחדיו... סוג הנזק :
עדכון האתר וטיפול בבעייה, ובנוסף עמידה בהבטחות!!! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה תגובה:
ינתן תוך 21 יום לאחר ברור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה