|
|
|
|
|
|
חברת תעופה שלא עומדת בהיתחייבויותיה |
נושא התלונה: |
בראון דוד |
שם/כינוי: |
יום ראשון 07 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טיסה חזרה מברלין יצאה באחור של 7 שעות. הטיסה התבצעה במטוס ירוד וצפוף של חברת סאן דור.
החברה מסרבת לפצות אותנו על ההוצאות שהיו לנו, על איכות המטוס, ועל השרות הגרוע שקיבלנו.
|
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
בנוגע לתלונה מספר 10522.
הלקוחות נענו ע"י מחלקת פניות לקוחות בתאריך 25/5/2006 מספר אסמכתא 2006-4622.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|
|