פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מחשב עבודה באיחור עם נזק למחשב ולתוכנות עבודה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 15 לדצמבר חזרתי ממילאנו עם כבודה ומחשב עבודה נייד, ודיסק קשיח חיצוני. במחשב תוכנות לעבודה בלבד. המחשב הינו כלי עבודה ויד ימין שלי ביום יום בעבודה. הבטחון של אלעל, לפני הטיסה, לקח לי את כל הכבודה עם המחשב וכל הציוד הנלווה. אחרי כל ההשפלות שעברתי בבדיקות ועוגמת הנפש, בקשו ממני למסור להם קוד מחשב. סירבתי. מרגע זה, לא ידעתי מה קרה למחשב ולציוד ולא נמסר לי טופס החרמה או טופס אחר. (היו יכולים לבקש קוד בצורה יותר מנומסת ונעימה יותר בהתחשב בכל ההשפלות שעברתי איתם)
נכנסתי לטיסה..
בארץ קבלתי הכל עם תיק מחשב אבל ללא מחשב וללא ציוד היקפי.
בקיצור....אחרי בירורים ובקשות והתחננות מול אלעל, קיבלתי רק היום 27 דצמבר, את המחשב שלי עם הציוד.
הייתי אומר שאני מבין את ההתנהגות של הבטחון של אלעל למרות כל ההשפלות והיחס המשפיל. הייתי גם מוכן לקבל את עוגמת הנפש הזאת ולהמשיך הלאה ולשכוח ממה שהיה.
הייתי גם סולח להם שהחזירו לי את המחשב רק אחרי שבועיים מה שגרם לי עיקובים רבים בעבודה בגלל היעדרות המחשב.
אבל, אבל, אבל, למה להחזיר לי מחשב פגום? שבור? לא תקין?
למה להחזיר לי מחשב שלא נכנס למערכת ההפעלה??? את כל מה שעברתי לא היה מספיק להם?
אני רואה את עצמי ומקום עבודתי כנפגעים מהיחס כלפיי וכלפי ציוד עבודה, במיוחד שאנחנו טסים עם אלעל מאות פעמים בשנה וחלק מאיתנו הם נוסעים מתמידים.
מחשב שבור ומערכת וינדוז נדפקה סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה