פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב במקומות במחלקת ביזנס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.1.04 בטיסה מס' LY 326 הזמנתי 2 מקומות במחלקת עסקים עם שירות של מחלקת תיירים. אציין ששנינו בעלי כרטיס מתמיד, ונוהגים לטוס מספר פעמים בשנה עם אל על מתוך בחירה (שקשה כרגע להצדיק אותה). במהלך הטיסה זכינו ליחס מעליב ופשוט לא נעים מהדיילות, שבכל בקשה שלי ענו אוטומטית בתגובות לא הולמות. לדוגמה כשבקשתי שמיכה בתחילת הטיסה (שלהבנתי מגיעה לכל נוסע בטיסה) נענתי ב- "לא מגיע לך אני אבל אבדוק". כן, זאת הייתה התגובה שבקשתי שמיכה, לא שבקשתי שמיכה "של ביזנס". אותו טון וסגנון מעליב נמשך עם כל בקשה פשוטה ככל שהיא שהייתה לנו בזמן הטיסה (כוס מים וכו')- כאשר המשמעות המתבקשת היא שהכסף שלנו פחות טוב. למען האמת התחושה הייתה שאנחנו ברמת עדיפות ב' לא רק של מחלקת ביזנס, אלא גם של מחלקת תיירות והיחס שקבלנו מהדיילים משני המחלקות היה איטי להחריד ופשוט מעליב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה