פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על עיכוב טיסת 325 LY לפריס בתאריך 1.04.14 וועיכוב טיסת 326 LY מפריס לתל אביב בתאריך 24.04.14 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ת.ד. 41, נתב"ג 7015001 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנחנו נוסעות שרכשו כרטיסים להטיסות הנ"ל: ,
אנו פונות אליכם בנוגע לעיכוב של ארבע שעות בטיסת הלוך ושעתיים בטיסת חזור באותו הטיול. דבר המעיד על שירות לקוחות לקוי וזלזול בנוסעים.

להלן השתלשלות העניינים בטיסת 325LY:

• הטיסה הייתה אמורה לצאת מתל אביב ב-17:00 ולנחות בפריס ב-21:00 (זמן המאפשר שימוש בתחבורה ציבורית)
• ביום הטיסה, 1.04.14 וידאנו שאכן הטיסה יוצאת בזמן.
• הגענו לשדה התעופה שלוש שעות לפני הטיסה, כפי שהומלץ, בשעה 14:00. בלוח מודעות המרכזי היה כתוב שהטיסה יוצאת בזמן.
• בזמן מסירת המזוודות לא נאמר לנו שום דבר על העיכוב וכן ניתן כרטיס עלייה עם זמן עלייה למטוס 16:20 (מצ"ב הצילום). מיד לאחר מכן עברנו את ביקורת הדרכונים והמשכנו לתוך הטרמינל.
• בשעה 15:50 הגענו לשער ורק אז נודע לנו שהטיסה מתעכבת בארבע שעות ורק יוצאת מתל אביב
ב-21:00!
עיכוב הטיסה בארבע שעות ללא הודעה מוקדמת גרם לנו לעוגמת נפש, אובדן זמן חופשה יקר והוצאות בלתי צפויות כגון תשלום על מונית ספיישל לאחר הנחיתה בפריס אחרי חצות.
אומנם, לאחר פנייתנו לנציג אל על בחברת התעופה, קיבלנו שובר אוכל, זה לא השפיע כלל על ההוצאה של מונית ספיישל בפאריס!
לא די בכך, בטיסת חזור לתל אביב ב-24.04.14, 326LY הטיסה שהייתה אמורה לצאת ב-22:40 יצאה בעיכוב של שעתיים והנימוק הרישמי היה "...בשל יציאה מאוחרת של המטוס מהארץ...".

חופשה היא זמן איכות יקר,הדורש תכנון רב, ומיועד לבילוי והנאה. חלק מההחלטה שלנו להזמין טיסת אל על ולא טיסת צ'רטר היה הנוחות של זמני הטיסות הנ"ל. לא ציפינו להיתקל בתקריות מאכזבות שיקלקלו את תוכניות חופשתנו מחברה בעלת מוניטין כמו אל-על.

נגרם לנו עוול – איכזבו אותנו, וגרמו לנו לעוגמת נפש. אנו מבקשות שהנושא יטופל בהקדם האפשרי ודורשות פיצוי הולם בעבור עוגמת הנפש וחריגה בהוצאות החופשה.
פנינו פעמיים ליחידת יחסי לקוחות של אל על, צירפנו את המסמכים הנדרשים


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
פניה זו תענה ישירות מול הלקוח תגובה:
פניה זו תענה ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה