פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת לדחיית טיסה עקב מקרה מות אם נושא התלונה:
זלוף ליאור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הכל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חופשת הקיץ שלנו לתאילנד הוזמנה כבר בחודש ינואר. זוג הורים ושלושה ילדים. הטיסה לתאילנד נקבעה ל 19/6/2014 עם חברת אל-על. לצערי לפני שבוע ב 25/5 אמי נפטרה. במהלך השבעה ביקשנו דרך הסוכנת ב"מונה טורס" לדחות את הטיסה בשבוע כיוון שהטיסה המקורית היא בתחום שלושים יום האבל. מאחר ולא קיבלנו שום התייחסות במשך מספר ימים נאלצנו ביום חמישי 29/5 לשנות את ההזמנה ולהזמין טיסות חדשות ההליך כרוך בתשלום קנס של שינוי + תוספת במחיר הכרטיס על מחלקה, כ 310$ לכל נוסע, כפול 5 נוסעים - 1550$
נציגי מונה טורס טוענים שהעבירו את הקשה כבר בתחילת השבוע שעבר לאל-על. בפועל עד לרגע זה, יום ראשון 1/6/2014 לא קיבלנו תשובה! פשוט ביזיון. להשוואה, בקשה שלנו לדחיית טיסות פנים בתאילנד ע"י בנגקוק איירווייס נענתה מיידית במהלך סופ"ש! ולא יגבה קנס במידה ונשלח להם תעודת פטירה. ללמוד מהם! כנ"ל לגבי מלונות ושאר ההזמנות שביצענו בתאילנד בושה שזה יחס חברת התעופה הלאומית
עוגמת נפש, זלזול סוג הנזק :
החזר כספי, פיצוי על עוגמת נפש, התנצלות פומבית פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה