פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על עובד בכיר באל על - גקי אלגם נושא התלונה:
וזה דינה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 16.6.2014 חזרנו בטיסה ישירה מתיאלנד ושובצנו בשורה 50 שהיא שורה לפני המעבר במרכז המטוס . המטוס היה 747 צפוף במיוחד ולא היה ניתן לשבת . אני אישה גבוהה והיתה לי בעיה מיוחדת ברגל שסבלתי מימנה. הטיסה החלה ובאמת שניסיתי ל"הסתדר עם מה שיש" להפתעתי לאחר ההמראה ראיתי ששורה מלפני יש 2 כיסאות ריקות שם אפשר למתוח את הרגל בצורה שתקל על הישיבה לאורך 11 שעות.
עברתי לשבת בכיסא ולאחר מספר דקות הצלחתי לנמנם מעט ואז נצמד לאוזני מר גקי אלזם שנראה לי כאחראי צוות . וצעק באוזני "גברת גברת לפני שתירדמי צריך לשלם 100 דולר על הכיסא הזה . מעבר לכך שנבהלתי מהגישה המגעילה שאלתי אותו בנימוס מה הבעיה גם כך הכיסא ריק ואין ביקוש וציינתי שיש לי בעיה ברגל . הוא ענה בזילזול " אם כך תיקני כיסא במחלקת עסקים יהיה לך יותר נוח " כשביקשתי את פרטיו האישיים הוא ענה בהתנשאות דוחה " זהו שמי את רוצה שאני אכתוב לך " מיותר לציין שעברתי חזרה למקומי הקבוע , הכיסא נישאר ריק לאורך כל הטיסה , הוא התנהג בצורה בהמתית לאורך כל הטיסה עם התנשאות וחוצפה שאין כמותה . התנשאות שנבעה מהיותו אדם ותיק אך לצערי מה שהוא שידר זה התנהגות שפלה של חוסר התחשבות בזולת . התנשאות מיותרת שלא מגדילה ראש אלה מגיעה לשפל המדרגה .ואם זהו הפרצוף של עובד אל על ותיק שאמור לשמש דוגמה ושאמור להתנהג בסבר פנים לנוסעים אז צר לי מאוד להודיע שנכשלתם בבחירתו .
כל ההתנהגות גרמה לעוגמת נפש , זלזול , ומחשבה נוספת אם לטוס שוב באל על . כל דרישתו היתה מיותר ודוחה ואני דורשת התנצלות מהעובד בטרם אפנה לגורמים נוספים .

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותטופל אל מול הלקוח תגובה:
הפניה התקבלה ותטופל אל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה