פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור כבודה חריגה ששולמה כבר, וחוסר תשובה נושא התלונה:
בן-זאב אהרון יונתן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
יצרתי קשר עם חברת אל-על ב10.06.2014 בפקס, וב11.06.2014 (אחרי שנאמר לי שלא קיבלו את הפקס) על ידי אי-מייל. קיבלתי אישור שהם קיבלו את האי-מייל, ומספר הפנייה אצלם היא CUST 2014 226681. אחריכן נאמר על ידי אל-על שעד ל26.06.2014 אקבל תשובה סופית.
התקשרתי אליהם ב27.06.2014 ואמרו שייצרו קשר איתי כשיש תשובה, זה בטיפול אצל קשרי לקוחות ואין דרך בשבילי ליצור איתם קשר.
אני מקווה שתוכלו לעזור.
אני, אשתי ובתי נסענו יחד ב29.05.2014 בטיסות LY0333 ו-SN2183 וחזרנו ב09.06.2014 בטיסות SN2184 ו-LY0334. ב11.05.2014 קניתי תוספות מזוודות (1 ליציאה עם נקודות מהמתמיד שלי, ו2 לחזור עם נקודות מהמתמיד של אשתי) אחרי שדיברתי עם המוקד שלכם.

בשיחה עם המוקד בדקתי ש:
א) למרות שיש לי טיסת המשך המזוודה הנוספת יכוסה כל הדרך, הם אמרו שכן בגלל שאל-על הMSC.
ב) למרות שיש פה כמה כרטיסים (בגלל שבתי קיבלה מושב בטיסת אל-על ולא קיבלה בטיסת SN) לצורך זה יחשבו ככרטיס אחד. נאמר לי שכל עוד הם אותו אנשים, והמזוודות עוברות עד הסוף זה נחשב לכרטיס אחד בצ'ק-אין. (ככה גם נאמר לי אצל SN במנשסתר).

בנתב"ג הגענו לפקידה נחמדה שהיתה צריכה להתייעץ כל 2 דקות על מה לעשות. אחרי כחצי שעה הלכנו לכרטוס ושמה אמרו לי שהתעודה על ניצול הנקודות רק מתאימה לטיסה אחד, ולא כפי שנאמרה לי טלפונית על ידי המוקד שהיא תקפה לכל הטיסות (בדרך כלל משלמים את עלות הMSC לתוספת מזוודה, וזה תקף לכל הטיסות). היא הבינה את מה שקרה והתנצלה, והבטיחה להעביר את הנושא הלאה. היא גם אמרה שאל-על יחזיר לי את הכסף אבל מבחינתה חייבים תשלום כדי להעביר את המזוודות.

לקח עוד 20 דק' כי הפעם הפקידה בדלפק הצ'ק-אין לא יכלה להעביר כרטיס אשראי או לקחת מזומן. הייתי צריך לחזור לדלפק כרטוס ולקבל פקידה מאוד לא נחמדה ולא מבינה שטרטרה אותי עוד יותר (עוד רבע שעה להעביר את התשלום). בכל הזמן הזה אשתי מחכה בצד לא מבינה מה קורה, ובתי בוכה כי היא צריכה לאכול. אבל לא היה אכפת לצוות אל-על.

צריך לציין שאני ומשפחתי המורחבת נוסעים המון באל-על (חמי משה רוזנבאום, מס' מתמיד 5999578) ובחיים לא טרטרו אותנו כל כך באל-על. ברצוננו להמשיך לטוס עם אל-על אבל תצטרכו לשפר את השירות במשמעותית ממה שקרה בשדה התעופה הפעם.

בדרך חזור נאמר לי בדלפק SN במנשסתר שהם לא מכירים בתעודות מימוש נקודות של חברות אחרות כי הם לא מעודכנים במחשב, והם רק יכולים לפעול לפי מה שכתוב במחשב. הייתי צריך לשלם עבור 3 מזוודות (במקום 1) נוספות, סך של 186 לירה שטרלינג (62 שטרלינג לכל מזוודה). צריך לציין שמימשתי את הנקודות לפני הטיסה היוצאת ולא אחרי.

צירפתי למכתב זו העתק הקבלות מאל-על ו-SN וקבלות מימוש הנקודות מכם. אני מצפה לקבל מכם החזר כספית של 100$ ו124 לירה שטרלינג. לפי חישובי אתם חייבים לי 100*3.4789 [שער יציג ב29.05.2014 $1 = 3.4789 ש"ח] = 347.89 ש"ח + 124*5.7963 [שער יציג ב09.06.2014 1GBP = 5.7963 ש"ח] = 718.74 = 1,066.63. צריך לציין שזה לפי שערי היציג שנמוכים מעלויות האשראי, אבל עוד לא ראיתי את פירוטי האשראי וברצוני לפתור את הנושא בשיא המהירות.
בכבוד רב,
אהרון ***
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אל על קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הפניה טופלה ישירות מול הלקוח תגובה:
הפניה טופלה ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה