התנהלות לא מקצועית של אחראית תביעות כבודה באל על, נעמי ריצ'קין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
גברת נעמי *** , אחראית תביעות כבודה באל-על, טיפלה בפנייתי באופן לא מקצועי ומזלזל, ללא עריכת כל בירור עם הגורמים הנוגעים לפנייתי בחברת אל על, ותוך התעלמות מתוכן טענותיי. כמו כן, לאחר ששטחתי בפני גברת ריצ'קין את ביקורתי על אודות טיפולה בפנייתי, היא מיאנה מלהשיב. טיפולה הלקוי של גברת ריצ'קין בפנייתי השית עליי עלויות כספיות רבות, שנגרמו עקב טיפול רשלני בכבודתי בעת הבידוק ע"י עובדי חברת אל על.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|