פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא מקצועית של אחראית תביעות כבודה באל על, נעמי ריצ'קין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גברת נעמי *** , אחראית תביעות כבודה באל-על, טיפלה בפנייתי באופן לא מקצועי ומזלזל, ללא עריכת כל בירור עם הגורמים הנוגעים לפנייתי בחברת אל על, ותוך התעלמות מתוכן טענותיי. כמו כן, לאחר ששטחתי בפני גברת ריצ'קין את ביקורתי על אודות טיפולה בפנייתי, היא מיאנה מלהשיב. טיפולה הלקוי של גברת ריצ'קין בפנייתי השית עליי עלויות כספיות רבות, שנגרמו עקב טיפול רשלני בכבודתי בעת הבידוק ע"י עובדי חברת אל על.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה