גביית יתר על פריט בדיוטיפרי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חזרתי בטיסת אל על ממינכן בתאריך 3/7/14. בטיסה קבלתי את החוברת המעודכנת של דיוטי פרי ליולי - ספטמבר 2014. בחרתי שעון שהיה רשום שמחירו 99$. כשהגיע הכלכל של המטוס, בקשתי לראותו. השעון נראה לי ורציתי לשלם. נאמר לי שהמחיר הוא 20 $ יותר מהרשום בחוברת המעודכנת שבידי.הראיתי את החוברת לכלכל - הוא אמר שאני צודקת - אבל יש טעות בחוברת, והוא ימכור לי במחיר שרשום אצלו. לא רכשתי את השעון .
חזרתי הבייתה ושלחתי תלונה לאל על בתאריך 7/7/14. עקב המלחמה, חיכיתי קרוב לחודש. פניתי שוב 3 פעמים בשבועיים האחרונים - אין שום תגובה ושום התייחסות, חוץ מהודעות אוטומטיות שתלונתי התקבלה.
אני חושבת שיש כאן רמאות והולכת שולל של ציבור הלקוחות של דיוטי פרי אלעל, ובנוסף חוסר רצון להתמודד עם הבעיה ולענות עליה.
לטיפולכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום על השעון כי שרשום בחוברת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|