פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר על פריט בדיוטיפרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חזרתי בטיסת אל על ממינכן בתאריך 3/7/14. בטיסה קבלתי את החוברת המעודכנת של דיוטי פרי ליולי - ספטמבר 2014. בחרתי שעון שהיה רשום שמחירו 99$. כשהגיע הכלכל של המטוס, בקשתי לראותו. השעון נראה לי ורציתי לשלם. נאמר לי שהמחיר הוא 20 $ יותר מהרשום בחוברת המעודכנת שבידי.הראיתי את החוברת לכלכל - הוא אמר שאני צודקת - אבל יש טעות בחוברת, והוא ימכור לי במחיר שרשום אצלו. לא רכשתי את השעון .
חזרתי הבייתה ושלחתי תלונה לאל על בתאריך 7/7/14. עקב המלחמה, חיכיתי קרוב לחודש. פניתי שוב 3 פעמים בשבועיים האחרונים - אין שום תגובה ושום התייחסות, חוץ מהודעות אוטומטיות שתלונתי התקבלה.
אני חושבת שיש כאן רמאות והולכת שולל של ציבור הלקוחות של דיוטי פרי אלעל, ובנוסף חוסר רצון להתמודד עם הבעיה ולענות עליה.
לטיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום על השעון כי שרשום בחוברת פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה