פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הטיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג כרטיסי טיסה למינכן .הטיסה אמורה לצאת בתאריך 4.7.2006.
טיסת LY 5097 בשעה 8.15
שילמתי מחיר מלא ,קיבלתי את הכרטיסים (הם נמצאים בביתי).
.15.6 2006 קיבלתי הודעה שהטיסה בוטלה לחלוטין.
יש למצוא תאריך חלופי.
נאלצתי לקצר את הטיול המתוכנן ביומיים ונצא ב6.7.2006. תאריך החזרה נשאר בעינו 15.7 2006 .לא יכולנו להאריך את השהייה כי כבר שולמה לינה במינכן סמוך לחזרה לארץ.
ביטלנו וחידשנו את השכרת הרכב. בידי כעת 4 כרטיסים נחמד לא?
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה במשרדנו בתאריך 3/7/06 . מאחר ומדובר בטיסת סאנדור היא תטפל על ידי מחלקת שירות לקוחות של סאנדור על ידי מלי פרץ ניתן לברר פרטים בטל03-9714567 תגובה:
ינתן על ידי סאנדור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה