פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום מוקדם (צ'ק אין) באינטרנט ל"אפ" מסורבל וארוך מאד מאד. וניכשל כל פעם מחדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניסיתי להירשם לצ'ק אין מוקדם באינטרנט לפני טיסתי לחו"ל בUP. אם לא עושים את זה משלמים 10 $ נוספים על כל כרטיס ומלבד זה אין סיכוי למצוא מקום סביר לכל המשפחה.
הרישום באינטרט דורש המון פרטים לכל נוסע. אם נוסעים 9 אנשים זה לוקח כחצי שעה להירשם. בסוף, המערכת חושבת במשך 5 דקות ואז לפעמים אומרת שהרישום לא צלח וצריך להתחיל מהתחלה! זוועה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור ופישוט מערכת הרישום המוקדם באתר האינטרט של UP פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה