פרטי התלונה

אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

שמי מרים ואני סטודנטית בת 29 , בעלי בן 34 עובד ומשרת במילואים כלוחם.
(בעקבות המלחמה באוגוסט דחינו את החופשה לתחילת חודש אוקטובר)
בחודש ספטמבר הזמנתי חבילת נופש דרך "טוס בזול" של "קשרי תעופה" לרודוס לשבוע ימים.
טיסה של חברת סנדור (אל על) בין התאריכים 26.9.14-6.10.14.
אני סטודנטית ונגמרה לי תקופת מבחנים די מלחיצה ובעלי היה בצו 8 כחודש ימים במבצע צוק איתן (הוא משרת כלוחם ושירת 28 ימים קשים ).
ברצוני לציין כי אנחנו זוג צעיר שלא נוטה לטוס הרבה בגלל קשיים כלכליים וכי את החופשה הזו אמא שלי מימנה לנו (הלוואה שנחזיר לה בעתיד).
אני לקחתי בכוונה טיסה שהייתה צריכה להמריא מנתב"ג ביום שני 26.9.14 ב11:40 בבוקר ולנחות ברודוס ב-13:00 ,בכוונה לקחתי טיסה זו כידי להגיעה בצהריים ולהספיק לטייל בעיר. (כידי להרוויח יום ולא לשלם סתם על מלון של אותו יום שיתבזבז)
הטיסה של אל על – LYO 5031 נדחתה תחילה ל14:30 ואחרכך ל16:00 (ההודעה על הדחייה התקבלה כבר כשהיינו בדרך לשדה התעופה מכרמיאל העיר בה אנו מתגוררים שזו נסיעה של מספר שעות ב7 בבוקר) , בסופו של דבר המראנו מנתב"ג אחרי השעה 18:00 ונחתנו ברודוס אחרי 19:00 שזהו איחור של 6 שעות שאותם "בילינו בשדה התעופה". כמו כן לא היו שום הודעות או התנצלויות מצד אל-על בנתב"ג על כך שהטיסה נדחת (פשוט ראינו בלוח ההמראות כל כמה שעות דחייה של הטיסה).
מיותר לציין את עוגמת הנפש שחווינו בכך שנתקענו בנתב"ג כל אותם שעות לחינם , אני בכוונה לקחתי טיסה ליעד קרוב כידי שנוכל לנוח מכל המתח והעצבים של המלחמה האחרונה (טיסה שהיתה צריכה להיות רק שעה ) כמו כן שילמנו על יום במלון שלא היינו בו (מלון ATRIUM PLATINUM מלון ברמה של 5 כוכבים ).
כשחשבנו שלפחות הטיסה חזרה לא תאחר טעינו ובגדול ,שוב טיסה מספר LY0 5032 של אל על שהייתה צריכה לצאת ב14:35 מנמל התעופה ברודוס נדחתה תחילה לשעתיים דחייה (הודעה שקיבלנו עליה במלון ערב לפני ) ואחרי שהגענו כבר לנמל התעופה ברודוס שם שוב המתנו והמתנו והמתנו עד שיצאנו סוף סוף לישראל ונחתנו אחרי 20:40 (הגענו לביקורת גבולות ב21:16 שוב דחייה של 6 שעות ) . שוב בזבזנו יום שלם בטירטורים ובנמלי תעופה סתם.
לאחר ברור סיבת הדחייה השנייה של הטיסה לארץ (בחזור) הגענו למסקנה שאל על פשוט חסכה בעלויות על ידי איחוד של 2 טיסות יחד (גם בהלוך וגם בחזור) , כמות הנוסעים היתה מועטה בטיסה בודדת ולכן הם איחדו 2 טיסות (היו 2 טיסות של אל על לרודוס ב29.9 ושתי טיסות מרודוס לישראל ב6.10)
אני חושבת שזו ממש חוצפה מצד אל על לנהוג כך בנוסעיה המשלמים יותר כסף על מנת לטוס עם חברת הטיסה הישראלית ולא עם מתחרותיה , אני אישית לעולם לא אטוס יותר עם אל-על ואמליץ זאת לכל חברי ומשפחתי . ואת הלוגו של אל על יש לשנות מ"אל-על הכי בבית בעולם"
ל-"אל-על הכי בבית לעולם!"
ברצוני לציין שכל החופשה עלתה לנו 6500 ₪ לשבוע ימים ממנה נהנו רק 5 ימים ואת יתרת היומיים בילינו בשדות תעופה , אני ובעלי מאוכזבים נורא מאל-על ומחברת קשרי תעופה וזאת הפעם האחרונה שהזמנו נופש מחברות אלו.
ברצונינו ל"הודות" לאל על על "בילוי" של 11 שעות בשדות תעופה.

מצורפים: כרטיסי טיסה והזמנת מלון של ה"חופשה".

מרים וטל ***.
כספי סוג הנזק :
פיצוי מצד החברה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?