|
|
|
|
|
|
סירוב לפצות נזק למזוודה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי את המזוודה עם נזק ברגליות. למזוודה שני גלגלים ושתי רגליות.
קיבלתי בשדה התעופה את המזוודה עם רגלית שבורה, פניתי לדלפק אל על וקיבלתי אישור על הנזק והודעה חגיגית שלחב' התעופה אין אחריות על הנזק שנגרם. (זו אגב גם התשובה של חב' הביטוח הראל)
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון רגליות של המזוודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|