פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול החברה בלקוחותיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 29.6 חזרנו בטיסה 616 ממוסקבה לתל-אביב 41 איש במסגרת טיול מאורגן של אופיר טורס. הצ'ק אין לקח שעתיים תמימות מהשעה 21.00 ועד השעה 23.00. לא קיבלנו מקומות ישיבה לבני זוג ביחד אלא במושבים נפרדים - מושב אמצעי, בשורות שונות ורחוקות. כשמחינו על סידורי הישיבה וביקשנו לקרוא לאחראי, נאלצנו לחכות רבע שעה לבואה. האחראית במוסקבה טענה כי כל מקומות החלון והמעבר שמורים לנוסעים מתמידים ולכן נשארו רק מקומות במושבים אמצעיים ובנפרד. כ"כ הסבירה כי הבעייה קיימת בכל ימי חמישי. יחסה היה מזלזל ביותר. כ"כ במטוס לא היה מקום לאחסן את תיקי היד ונאלצתי לשבת עם תיק יד, תיק אישי ושקית קניות מהדיוטי פרי בין הרגליים, כאשר ממילא המושבים צפופים ביותר.זהו זלזול בנוסעים המשלמים עבור כרטיס טיסה. האם אל-על נותנת יחס נאות רק לנוסעים מתמידים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון בעיה קבועה בטיסות ימי חמישי ממוסקבה לת"א ויח פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה במשרדנו בתאריך 5/7/06 מספרה אצלנו 2006-6881 ניתן לבבר יותר פרטים בטל-03-9716281 תגובה:
ינתן תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה