פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מושבים בטיסה שהפך לסיוט והסב עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שדרגתי מושבי נסיעה בטיסת אל על בתשלום,בפועל קבלתי מושבים צרים יותר, בכ5-7 ס"מ. מדובר במושבים 34H 34J דבר שהסב לנו כאב משך כל הטיסה, אי נוחות וכעס רב, כמו כן המושבים ה"משודרגים" ממוקמים ליד 4 תאי שירותים- לא ניתן לתאר את הריחות, הרעשים והאנשים שעמדו בסמוך בתור לשירותים, רעש טריקת הדלתות והאור שדלק וכבה לסירוגין, כל זה בטיסה של 11 שעות, כך בהלוך וכך בחזור: בטיסה הלוך מספר 0081 ב 19/2 בשעה 23:05 כמו כן בטיסה חזור מספר 0082 בתאריך 5/3 בשעה 00:20. אציין כי פנינו לדלפק אל על לפני טיסת החזור ובקשנו להחליף את המושב ונאמר לנו על ידי נציג אל על מר חיים מסיקה שכל המושבים באותו רוחב! (דבר שידענו שאינו נכון ושהתברר כלא נכון) ושאין מקום ואפשרות להחליף מקומות.
פיזי- חוסר נוחות סוג הנזק :
כספי! החזרת התשלום והנקודות עבור השדרוג ופיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה