|
|
|
|
|
|
חיוב לא נכון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-23 ליולי חזרתי בטיסה מספר LY2522 מפראג לישראל
כ-16 שעות לפני הטיסה ניסיתי מספר פעמים לשלוח מזודה וגם
לקבל Boarding card דרך האתר של אל על-לא ניתן היה לעשות את זה,
הסברתי את זה לעובדת החברה שעשתה את ה-chech in
ודבר לא עזר-חויבתי בתשלום כפול עבור המזודה ($70 במקום $30,וגם
$10 עבור כרטיס עליה למטוס.
ממש חוצפהץ
|
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
פנייתכם בנוגע לטיסתו של מר הורנר באשר לטיסתו ארצה בתאריך 23072015 מפראג התקבלה במשרדינו .
באתר UP מופיע כל פרטי ההתקשרות מולנו כולל כתובת וטלפון במשרדינו בחו"ל, בנוסף יש לציין שנציגנו במוקד השירות והמכירה זמינים 24 שעות בטלפון 03-9771111 בזמן אמת לסייע ולענות לכל שאלה ולכל תקלה במידה וקיימת .
להלן קישור לאתר ובו המידע הרלוונטי
httpwww.flyup.comheAboutUpHidenPagesPagesContact-Us-210514.aspx
לפיכך לא נוכל להיענות לבקשתו להחזר כספי עבור הכבודה והצק אין אשר שילם בשדה .
בברכה ,
ענבל מוכתר
קשרי לקוחות אל על .
|
תגובה: |
פנייתכם בנוגע לטיסתו של מר הורנר באשר לטיסתו ארצה בתאריך 23072015 מפראג התקבלה במשרדינו .
באתר UP מופיע כל פרטי ההתקשרות מולנו כולל כתובת וטלפון במשרדינו בחו"ל, בנוסף יש לציין שנציגנו במוקד השירות והמכירה זמינים 24 שעות בטלפון 03-9771111 בזמן אמת לסייע ולענות לכל שאלה ולכל תקלה במידה וקיימת .
להלן קישור לאתר ובו המידע הרלוונטי
httpwww.flyup.comheAboutUpHidenPagesPagesContact-Us-210514.aspx
לפיכך לא נוכל להיענות לבקשתו להחזר כספי עבור הכבודה והצק אין אשר שילם בשדה .
בברכה ,
ענבל מוכתר
קשרי לקוחות אל על . |
פתרון: |
|
|
|