פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-23 ליולי חזרתי בטיסה מספר LY2522 מפראג לישראל
כ-16 שעות לפני הטיסה ניסיתי מספר פעמים לשלוח מזודה וגם
לקבל Boarding card דרך האתר של אל על-לא ניתן היה לעשות את זה,
הסברתי את זה לעובדת החברה שעשתה את ה-chech in
ודבר לא עזר-חויבתי בתשלום כפול עבור המזודה ($70 במקום $30,וגם
$10 עבור כרטיס עליה למטוס.
ממש חוצפהץ

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
פנייתכם בנוגע לטיסתו של מר הורנר באשר לטיסתו ארצה בתאריך 23072015 מפראג התקבלה במשרדינו .
באתר UP מופיע כל פרטי ההתקשרות מולנו כולל כתובת וטלפון במשרדינו בחו"ל, בנוסף יש לציין שנציגנו במוקד השירות והמכירה זמינים 24 שעות בטלפון 03-9771111 בזמן אמת לסייע ולענות לכל שאלה ולכל תקלה במידה וקיימת .
להלן קישור לאתר ובו המידע הרלוונטי
httpwww.flyup.comheAboutUpHidenPagesPagesContact-Us-210514.aspx

לפיכך לא נוכל להיענות לבקשתו להחזר כספי עבור הכבודה והצק אין אשר שילם בשדה .
בברכה ,
ענבל מוכתר
קשרי לקוחות אל על .

תגובה:
פנייתכם בנוגע לטיסתו של מר הורנר באשר לטיסתו ארצה בתאריך 23072015 מפראג התקבלה במשרדינו .
באתר UP מופיע כל פרטי ההתקשרות מולנו כולל כתובת וטלפון במשרדינו בחו"ל, בנוסף יש לציין שנציגנו במוקד השירות והמכירה זמינים 24 שעות בטלפון 03-9771111 בזמן אמת לסייע ולענות לכל שאלה ולכל תקלה במידה וקיימת .
להלן קישור לאתר ובו המידע הרלוונטי
httpwww.flyup.comheAboutUpHidenPagesPagesContact-Us-210514.aspx

לפיכך לא נוכל להיענות לבקשתו להחזר כספי עבור הכבודה והצק אין אשר שילם בשדה .
בברכה ,
ענבל מוכתר
קשרי לקוחות אל על .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה