פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבה במקום שלא מאתיים לבין אדם מבוגר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום . בתאריך 05.09.15 טסתי עם אל על מהונג קונג לתל אביב (טיסה טרספר מסיאול ) . ב CHECK IN רצו לשדרג אותי למחלקה תיירים +. אבל בגלל שהמקום היה באמצע והטיסה היא ערוכה לא לקחתי את השידרוג . אמרתי שאני מעדיף ל יד החלון (אפילו במחלקה רגילה )כדי לשון . דייל קרקע נתן לי מקום בשורה 46 . שעליתי למטוס התברר לי שבן אדם מבוגר לא יכול לשבת במקום הזה כי יש מתקן הצלה מתחת לכיסאה שלפני (יש לי תמונות של המקום הזה) . אני רוצה שוב לציין שטיסה היא ערוכה (במאוחד שהיא טיסה טרספר מסיאול ) והגובה שלי 1.82. אחרי בקשות חוזרות דיילית מצאה לי מקום במחלקים התיירים באמצע . ישבנו 3 גברים בצפיפות ( כמובן שאף אחד מאתנו לא הצליח להירדם ) .
1)אני רוצה להבין איך דייל קרקע משיב בין אדם מבוגר במקום הזה ולא מסביר שהמקום הוא בעייתי .
2) היו הרבה מקומות פנויים בתיירים + . וגם ב CHECK IN רצו להשיב אותי במחלקה הזאת . אז למה בתוך מטוס
לא העבירו אותי למחלקה הזאת .
אני רוצה לציין , שאני עובד בSANDISK ואנשים של החברה נוסעים בתדירות מאוד גבוה למזרח .
אמליץ לאנשים מכל הלב לא לטוס עם אל על ולבחור חברות זרות ( למשל KOREAN) , בגלל יחס מזלזל ומצב מטוסים מחפיר של אל על

תודה
*********
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אביעד ברגר - קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך למחלקת קשרי לקוחות.

על מנת שאוכל לבצע בירור על פי פרטי הפניה מול נציגינו בהונג קונג, אבקשך לצרף במייל אל הכתובת [email protected] את התמונה של המושב שלא הורשית לשבת בו ובמידה ויש - של הציוד במושב שמלפנים.
אנא השב בצירוף מזהה הפניה CUST 2015 392774
תגובה:
לאחר קבלת מכתבך לכתובת [email protected] בצירוף הקובץ אוכל להמשיך בבירור.

בברכת חג שמח,
אביעד ברגר,
קשרי לקוחות - אל על.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה