|
|
|
|
|
|
השבה במקום שלא מאתיים לבין אדם מבוגר |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום . בתאריך 05.09.15 טסתי עם אל על מהונג קונג לתל אביב (טיסה טרספר מסיאול ) . ב CHECK IN רצו לשדרג אותי למחלקה תיירים +. אבל בגלל שהמקום היה באמצע והטיסה היא ערוכה לא לקחתי את השידרוג . אמרתי שאני מעדיף ל יד החלון (אפילו במחלקה רגילה )כדי לשון . דייל קרקע נתן לי מקום בשורה 46 . שעליתי למטוס התברר לי שבן אדם מבוגר לא יכול לשבת במקום הזה כי יש מתקן הצלה מתחת לכיסאה שלפני (יש לי תמונות של המקום הזה) . אני רוצה שוב לציין שטיסה היא ערוכה (במאוחד שהיא טיסה טרספר מסיאול ) והגובה שלי 1.82. אחרי בקשות חוזרות דיילית מצאה לי מקום במחלקים התיירים באמצע . ישבנו 3 גברים בצפיפות ( כמובן שאף אחד מאתנו לא הצליח להירדם ) .
1)אני רוצה להבין איך דייל קרקע משיב בין אדם מבוגר במקום הזה ולא מסביר שהמקום הוא בעייתי .
2) היו הרבה מקומות פנויים בתיירים + . וגם ב CHECK IN רצו להשיב אותי במחלקה הזאת . אז למה בתוך מטוס
לא העבירו אותי למחלקה הזאת .
אני רוצה לציין , שאני עובד בSANDISK ואנשים של החברה נוסעים בתדירות מאוד גבוה למזרח .
אמליץ לאנשים מכל הלב לא לטוס עם אל על ולבחור חברות זרות ( למשל KOREAN) , בגלל יחס מזלזל ומצב מטוסים מחפיר של אל על
תודה
*********
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביעד ברגר - קשרי לקוחות אל על |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה על פנייתך למחלקת קשרי לקוחות.
על מנת שאוכל לבצע בירור על פי פרטי הפניה מול נציגינו בהונג קונג, אבקשך לצרף במייל אל הכתובת [email protected] את התמונה של המושב שלא הורשית לשבת בו ובמידה ויש - של הציוד במושב שמלפנים.
אנא השב בצירוף מזהה הפניה CUST 2015 392774
|
תגובה: |
לאחר קבלת מכתבך לכתובת [email protected] בצירוף הקובץ אוכל להמשיך בבירור.
בברכת חג שמח,
אביעד ברגר,
קשרי לקוחות - אל על. |
פתרון: |
|
|
|