קשרי לקוחות אל על |
שם ותפקיד: |
מר עומר חלפון הנכבד,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו באשר לטיסתכם לפראג בתאריך 16516 ומצרים על אכזבתך כפי שתיארת.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לשמור על לוח הטיסות המתוכנן,אולם שינויים בלוח זמני הטיסות הינה תופעה אפשרית בעולם התעופה. אנו מצרים על כל אי נוחות שנגרמה.
אבקש להסביר כי בחודשים האחרונים נתגלעו מחלוקות עם נציגי הטייסים שהעיבו על לוח הטיסות. לצערנו,למרות מאמצים מצד ההנהלה למצוא פתרון, אנו נתקלים בבעיות מבצעיות באיוש טייסים לטיסות. בהקשר זה, ההנהלה פועלת בכל הערוצים, על מנת להפסיק את השיבושים ולמצוא חלופות לנוסעים, לרבות חכירת מטוסים.
אנו מודעים לכך שהבחירה שלך היא לטוס אל על לרבות כל מעטפת השירות המוצעת ואני יכולה בהחלט להבין את אכזבתך.
עם זאת, חכירת מטוסים הינה פרקטיקה מקובלת בענף התעופה ונועדה לפתור מצבים של קושי תפעולי של טיסות מסיבות שונות. הן בהתאם לתנאי התובלה והן בהתאם לחוק, חברת אל על רשאית בכל העת לבצע חכירה כזו ובלבד שהיא מביאה את עצם החכירה לידיעת הנוסעים עם היוודע לה על הצורך לבצע החכירה.
החברה שנבחרה לבצע את השרות עבור אל על הינה חברת תעופה מוכרת, המחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים הנדרשים לביצוע הפעילות ואף קיבלה את אישור הרשויות הישראליות. כמו כן כל הסדרי הביטחון נותרו זהים לטיסות אל על הרגילות.
אין ספק שגם אנחנו היינו מעדיפים להוציא הטיסות כסדרן, אך בעקבות הנסיבות החריגות, אנו נאלצים לפעול באופן זה, כאשר השיקול העומד לנגד עיננו הינו מתן מענה מהיר ללקוחותינו מבלי לפגוע בל"וז שנקבע.
אנו מודים לך על בחירתך בנו ומקווים להבנתך בנושא.
בברכה,
שירלי עם שלם
קשרי לקוחות אל על
|
תגובה: |
0 |
פתרון: |
|
|