פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ואי-טיפול בפנייה אחרי 2 חודשים וחצי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הרגע, פניתי בטלפון לפניות הלקוחות של חב' אל על והמתנתי על הקו 57 דקות כדי "לנסות" שוב להשיג נציג בפעם ה-20 לפחות, אבל ללא הצלחה כיון שלא קיבלתי אף מענה אנושי מלבד להודעה מוקלטת "נא להמתין בסבלנות ונציג יענה לך בהקדם". בסופו של דבר, התייעשתי ואחרי שעת התמנה, ניתקתי! הסיפור הזה נמשך כבר חודשיים וחצי וכנראה שחב' אל על מנסה להתחמק מפניות הלקוחות בדרך הזו: התייעשות של הלקוחות בניסוי להשיג את השרות לקוחות בטל' או בכל ערוץ אחר!!
פניתי לחב' אל על באי-מייל ב-21/02/16 לראשונה ובטלפון וגם באי-מייל שוב באמצעות נציגת שרות בשם שירי ב-14/03/16 כיון שטרם אז לא קיבלתי אף תגובה אבל לצערי הרב, עד כה היא לא חזרה אלי למרות הבטחותיה! בתור לקוחה נאמנה של חברת אל על מעל 20 שנה, אני חייבת להגיד שאני מאוד מאוכזבת מהאי-טיפול בפנייתי ומהזנחת השרות למרות פניותיי הרבות לשרות הלקוחות שלהם.
ב-21/02/16, שלחתי להם באי-מייל את הפנייה הבאה וקיבלתי ב-23/02/16 אישור קבלת הפנייה מטעם חב' אל על באי-מייל חוזר שטען שחב' אל על תעשה את המרב על מנת לתת מענה לפנייתי תוך 21 ימים. ב-14/03/16, כשפניתי שוב לשרות לקולות בטל' כיון שטרם קיבלתי תגובה מהם, נציגה בשם שירי טענה שלא קיבלו את פנייתי וביקשה ממני להעביר לה שוב את תוכן פנייתי יחד עם אישור קבלת האי-מייל מחב' אל על, וזאת ישירות למייל שלה על מנת לטפל בזה באופן מיידי, לדבריה. באותה שיחה, היא הבטיחה לי שהיא תחזור אלי בעוד מס' דקות אחרי שהיא תראה את המייל שלי. שלחתי לה במקום את האי-מיילים אבל לעולם היא לא חזרה אלי וגם לא קיבלתי אף תגובה או התייחסות כלשהי לפנייתי!! מיותר לציין שהתנהלות כזו ממש לא במקום ולא עונה על הכביכול סטנדרט הגבוה של חב' אל על!!
להלן תוכן פנייתי(שנשלח אליהם ב-21/02/16), בפעם נוספת:

"שלום רב,
ביום חמישי ה-28/01/2016, הזמנתי כרטיס טיסה הלוך-חזור תל אביב-מרסיי (צרפת) באמצעות אתר האינטרנט של חברת אל על, עם התאריכים הבאים: הלוך ב-04/02/16 וחזור ב-11/02/16, למטרת ביקור חולים של אבא שלי, רולן דרמון, שאושפז כמה ימים לפניכן בשל גילוי סרטן קשה. ביום שישי ה-29/01/16, כמה שעות בודדות לפני שבת, הודיעו לי בטלפון שמצבו הרפואי של אבי התדרדר בצורה משמעותית ונשארו לו פחות מ-72 שעות לחיות. מיד התקשרתי לחברת אל על על מנת להקדים את הטיסה שלי ליום ראשון ה-31/01/16. שוחחתי עם נציגה מקסימה בשם מיטל אשר ניסתה לעזור לי ושאלה אותי אם יש ברשותי אישור המעיד על מצבו הרפואי של אבי על מנת לא לחייב אותי בתוספת תשלום בסך 241$ על שינוי בתאריך טיסת ההלוך. לצערי, באותו הרגע, לא היה באפשרותי להשיג את הנדרש ולכן הסכמתי בכל זאת לשלם את התוספת תשלום של 241$ והנציגה טענה שבהמשך, אני אוכל לפנות למח׳ פניות הלקוחות של חברת אל על ולבקש החזר כספי בהגשת מסמך רפואי המעיד על מצבו של אבי.
לצערי הרב, ביום ראשון ה-31/01/16, נודע לי שאבי נפטר בשעה 06:00 בבוקר. רצ״ב תעודת פטירה של אבי (בצרפתית כמובן) כיון שהוא גר בצרפת.
אני אודה לכם על החזר כספי בסך 241$ (977.33₪ כפי שחויב דרך כרטיס הויזה שלי) על סמך האמור לעיל.
במידת הצורך ולכל שאלה נוספת בנושא, ניתן ליצור עמי קשר בנייד מס׳ 058-4471745 או בכתובות האי-מייל הבאות:
[email protected]
או: [email protected]
בתודה מראש על שיתוף הפעולה ועל מענה בהקדם האפשרי."
בברכה,
לורנס גדג׳

אודה לכם מראש על טיפול מהיר של פנייתי הדחופה.
בברכה,
לורנס גדג'
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
אני מבקשת לקבל את ההחזר הכספי שהובטח לי וגם פיצוי מחב׳ אל על על הזנחת פנייתי ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה