פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי החברה נושא התלונה:
יהלום אתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לטיבה באל על כבר למעלה מחודשיים!!!
כלומר חברת אל על ידעה על הטיסה להיפך היא מוסיפה לפרסם את הטיסה כאילו היא החברה המובילה אותה.
לתדהמתי קיבלתי יומיים לפני הטיסה בפועל הודעה שהועברתי לחברה ספרדית!!! במידה ורציתי לטוס בחברה אחרת הייתי עושה זאת . כמו כן אילו נאמר לי על ההחלפה מספיק זמן הייתי מבטלת את כל העסקה . החוצפה הזאת לנייד אותנו כאילו היינו ציבור שבוי שלא יכול להביע את דעתו מוציאה אות מהדעת. במידה ויש לחברת אל על בעיות פתרו אותן בינכם ולא על גבינו אני לא מתכוונת להמשיך ולטוס אל על ואני דורשת פיצוי על המעבר.
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה