פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בתוך מטוס של קרוב ל 4 שעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ת.ד. 5218 הרצליה כתובת:
נתב"ג 2000 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים טסתי לתאילנד טיסה שהיתה אמורה להיות כ 10 שעות
לפתעהמטוס נחת בשדה אחר והודיעו לנוסעים שיש בעיה בשדה התעופה בבנקוק השאירו את הנוסעים בתוך המטוס בלי שום אפשרות לרדת לנשום קרוב ל 4 שעות היות ולא היה בתכנית זמן ארוך כל כך ביקשנו מהדיילת קצת מים אמרה שאין להם
חלק מהנוסעים קיבלו על זה פיצוי של לינה שני לילות בבנקוק ואילו אני לאחר חזרתי ארצה שלחתי מכתב תלונה לאל על והם פיצו אותי בכרטיס זוגי לקמארי איפה הצדק אני הרשתי רע מאודש כשהודיעו לנו שהמטוס נחת במקום אחר וזו היתה גם טיסה ראשונה שלי מהפחד התחלתי להקיא ולבכות ותחושה של פחד ושל שאלה מה קרה למה נחתנו בשדה אחר וכל זה בגלל שבאותו יום סגרו את שדה התעופה בבנקוק כי נשיא צרפת הגיע לשם האם זו אשמתי והאם כרטיס לקמארי הוא פיצוי הולם לסבל והפחד

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה הועברה לנציג שכבר ענה בעבר ללקוחה תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה