פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טיסה ל .NY נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
Shalom to all of you. I want to thank you for everything. It was truly a wonderful summer and I enjoyed having Shabbat dinners, eating out, and traveling with you. You made it a very special stay in Israel.

I am now Sitting in JFK awaiting a 2:20 flight to ft. Lauderdale. Our flight from Tel Aviv was delayed and, as a result, I and many other passengers missed their connecting flights. Two Israeli men who had meetings at Motorola in Plantation and I were rebooked for this later flight. It has been a very long day and I am exhausted. I will not fly El Al again and, hopefully, not have to fly out of JFK again.

Once I arrive home, I shall open up my hurricane shutters, unpack, and relax. I cannot wait to take a shower!

Love to everyone.

Love,
Heidi



התביישתי... סוג הנזק :
I will not fly El Al again ... עד מתי נמשיך לשמוע הערות כאלו. זה מאד לא מקדם אותנו ולא את אל על פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
לקוח יקר,
אנו מודים לך על פנייתך לקשרי לקוחות של חברת אל על.

לצורך טיפול בפנייתך אנא העבר אלינו את פרטי טיסותיך, כולל מספר הזמנה מספר כרטיס טיסה,

שם הנוסע המלא באנגלית כפי שמופיע בכרטיס הטיסה ומספר טלפון להתקשרות.

ללא נתונים אלה אין באפשרותנו לבדוק ולטפל בפנייתך

לשירותך בכל עת.



קשרי לקוחות

חברת אל על.

טלפון – 03-9771111,

פקס – 03-7602233.

אתר www.elal.com
תגובה:
חסרים פרטים של הנוסע ופרטי הטיסות מספר כרטיסהזמנה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה