פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מושב בטיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/02/17 חזרנו בטיסה מבנקוק לנתב"ג בעלי הושב בשורה 30 במושב האמצעי, בעלי חולה פרקינסון עם תעודת נכה, יש לו בעיה לשבת במקום כל כך צפוף ולמשך זמן ממושך , ביקשנו מס' פעמים לשנות לו מקום ישיבה, והיו במטוס לא מעט מקומות פנויים, לאחר מס' פניות נאמר לנו ע"י הדיילת שאם הוא רוצה לעבור מקום זה יעלה לנו 100$ לא יאומן שחברה כמו אל על תתנהג בצורה כזאת לנכה ,אני התביישתי בשם אל על לקבל כזאת תשובה.
אשמח שהנושא יבדק מחכה לתשובה

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור - נציגת קשרי לקוחות שם ותפקיד:



מזהה הפנייה CUST 2017 682431



גברת אדר שלום רב,

בהמשך לפנייתך לאתר תלונה, אנו מצרים על אכזבתך באשר לטיסתכם עמנו מבנגקוק מחודש פברואר.


חשוב לי להסביר כי נוסעים בעלי צרכים מיוחדים, יכולים לפנות לחברת התעופה מבעוד מועד על מנת לעדכן על צרכים בקשות מיוחדות httpswww.elal.comhePassengersInfoUseful-InfoSpecialNeeds-PassengerPagesdefault.aspx



מבדיקתנו עולה כי לא הוסדרה הושבה מועדפת מראש ולכן, במהלך הטיסה, כאשר מר אדר ביקש לעבור למושב מועדף אשר נמכר בעלות נוספת, הוצע לו לעבור בתשלום.



לאור האמור לעיל, נציגיתנו פעלה בהתאם למדיניות החברה ונודה להבנתך.



נשמח לעמוד לשירותכם בטיסותיכם הבאות ולהעניק את מיטב השירות.



בברכת חג חירות שמח,



אלינור- קשרי לקוחות אל על







תגובה:
מצורפת תשובתנו כפי שנשלחה ישירות לנוסעת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה