פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסת אל על מספר 319LY נושא התלונה:
אקריש פיאר שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תד 41 נתב"ג 7015001 כתובת:
ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביטול טיסת אל על מספר 319LY (תל אביב – פריז 6:00) בתאריך 20.2.17, עיכוב הטיסה החלופית ואיחור בזמן ההגעה ליעד של מעל 4 שעות בהתאם לחוק שירותי התעופה (6,(ב),(2)). הפסד כספי כולל באומדן של כ3,000 אירו.

אדון או גברת נכבדים.

ד"ר פיאר אקריש, ת.ז 309379956 נוסע מתמיד בדרגת פלטינום באל-על (מס' נוסע מתמיד 103519724 PL) המעדיף לקנות כרטיסי טיסה של אל-על בלבד, טס עם אל על פעמיים בשבוע בשלוש שנים האחרונות.
בתאריך 20.2.17 בכרטיס הטיסה המדובר, טיסת אל על מתל אביב לפריז שמספרה 319LY אשר הייתה מתוכננת לצאת בשעה 6:00 מנמל התעופה בן גוריון כבכל יום שני בבוקר.
הטיסה הנ"ל התבטלה. ביטול נודע לי רק בתאריך 19.2.17 בשעה 22:00 כמצופה – ההודעה מטעם חברת אל על העירה אותי וההשלכות היו לילה ללא שינה רק מהדאגה לקראת הבאות.
חברת אל על הודיעה לי שהטיסה המקורית מבוטלת ושאני אועבר לטיסה הבאה לפריז באותו היום בשעה9:00, 323LY שעפ"י חוקי התעופה הייתה צריכה לנחות בפחות משלוש שעות משעת הנחיתה המקורית בכדי לצמצם נזקים - חצי מגובה הפיצוי המקורי.
בעקבות ביטול הטיסה על ידכם ומאחר וגם הטיסה החלופית יצאה באיחור של מעל לשעה ונחתה בהפרש של מעל שלוש שעות משעת הנחיתה המקורית של הטיסה של 6:00 בבוקר, אני דורש פיצוי מלא על כרטיס הטיסה על ההפסד הכספי שנגרם לי עקב האיחור וכתוצאה מהפסד של שעות עבודה ישירות שהושפעו מהאיחור המתואר.
כרטיס הטיסה שמחירו כ 370 אירו, הטיפולים ושכרי שנפגע ונאמד ב 2,400 יורו עקב 4 טיפולי שתלים שהיו אמורים להתבצע בשעה זאת והתבטלו. סה"כ הנזק 2,770 אירו. בנוסף על הפיצוי המצוין בחוק של 1540ש"ח עבור ביטול טיסה של עד 4,500ק"מ
טיסת בוקר בשעה 6:00 זה כדי לעבוד יום שלם ולהגיע בזמן למרפאה ולטפל במטופלים ולהרוויח את פרנסה נאמנה בה פגעתם.
נגרם למוניטין שלי כרופא אמין ולי אישית נזק רב שכן כרופא אשר אמור לכבד את מטופליו. בנוסף, נאלצתי לגרום לקולגות שלי לקחת על עצמם את אחריותי להודיע למטופלים על השינוי הלא צפוי, הלקוח שביטל את הטיפולים המתוארים לעיל והכסף שלא יוחזר לי.
ובכדי להוסיף חטא על פשע, המקומות בטיסה החלופית היו לא נוחים מיותר לציין שלאחר לילה ללא שינה הייתי מצפה לפחות לשדרוג במושבים ובמיוחד שהמושבים במחלקת עסקים היו פנויים. כמצופה מחברה אשר מכבדת את נוסעיה הקבועים בפרט במעמד פלטינום. ביטול הטיסה גרמה לי לחץ נפשי רב, שלא לדבר על בלבול ועומס הנוצר במרפאה בה אני שותף בפריז.
מצפה לפתרון מהיר צודק ומתגמל באופן ישיר לנזקים שנגרמו לי עקב ביטול הטיסה ע"י חברת אל על. אמשיך לפרסם, להגיב, לפנות לכל הגופים הרלוונטיים העוסקים בדבר עד שאקבל את אשר מגיע עפ"י חוק ואת מלוא תשומת הלב למקרה הזה, מאחר שזהו לא המקרה היחיד אלא אחד מיני רבים אשר חוזרים על עצמם שוב ושוב. באם פנייתי לא תענה אמצה את כל האפשרויות העומדות לרשותי כצרכן, כנוסע מתמיד וכאזרח.
בציפייה לטיפול מהיר,
ממתין לתשובתכם בהקדם האפשרי.

ד"ר פיאר אקריש,
לייב יפה 48/4 ירושלים. 0525743613 (זמין משישי עד ראשון), 0033609422072 (שני-חמישי), מייל [email protected]
אישי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי מלא על סך 2770 יורו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה