פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשובתה של רוזי סולומון מקשרי לקחות אל-על. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לרוזי סולומון הנכבדה - עובדת קשרי לקוחות- אל על שלום.
תגובה למכתבך מתלונתנו פנייה: CUST 2017 684691

נדהמתי לקבל את תשובתך בשם חברת אל על , ציטוט ממכתבך - " ברצוני להסביר כי טרם כל טיסה עוברים צוותי ניקיון ומנקים את המטוס"
על איזה ניקיון הנך כותבת ? האם זאת רמת הניקיון הנהוגה במטוסי אל-על ? בהחלט מבחיל ומאכזב . רצוי לפרסם לציבור הרחב צילום "מגש האכילה במטוס שהינו זרוע בדם קרוש (לאחר ניסיונה הנואש של הדיילת לנקותו.) חבל שאיננו יכולה להעביר לך את הצחנה שנדפה ממגשי האכילה ומהמושב במלוכלך...
אך בשמחה הננו מצרפים 2 צילומים – מגש האכילה, ומושב הכיסא מעופש.

בכבוד רב
מוסיה ויגאל דותן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה