פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה נושא התלונה:
מלחי יובל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ב-17 באפריל 2017 טיסתם של הורי נדחתה בכעשר שעות. פניתי לאלעל בבקשה להחזר כספי ולאחר כחודש וחצי קיבלתי מייל שהורי זכאים לפיצוי של 3000 ש"ח. שאלתי את אלעל האם זה לנוסע אחד או שניים וכיצד מקבלים את הפיצוי. מאז עברו עוד 20 יום ואין קול ואין עונה. איזה מין שירות זה?

יובל
כספי סוג הנזק :
מענה לכמה כסף ההחזר, וכיצד מקבלים אותו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה