פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תשובה והתייחסות לתלונה חמורה שתשובתכם שהתקבלה מ 21/7/17 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
העברתי אליכם אני ב 19/20 ליוני תלונה על ישיבה ב מושב לא תקין בטיסה
ב 27/6 ללוס אנג'לס . הערה שהועברה אליכם גם ישירות ע"י רכזת הטיסה
במיל. ציינתי שבגלל המושב (במחלקת פרמיום ) נפגע טיולי באלסקה .
במיל המקורי הרחבתי ופרטתי . עד ה- 22/8 לא נתקבלה תגובתכם .
למרות המחויבות לתגובה תוך עד 30 יום! מצפה לתגובה מידית ועניינית
כאבי גב קשים סוג הנזק :
התייחסות. פיצוי שווה כסף על אובדן ההנעה מהטיול. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה