פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיסה ובהגעת המיזוודות נושא התלונה:
ברא"ס עודד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 02-08-2006 הייתי אמור לטוס מבנקוק לתל אביב בטיסת אל על שהייתה אמורה לצאת ב- 23:00 ולהגיע ב- 06:00 .
עקב תקלה טכנית כניראה, הטיסה יצאה באיחור ודרך הודו, והגיע לתל אביב ב- 11:00 יום חמישי.
בנוסף, יצאה הטיסה ללא המיזוודות, אשר הגיעו רק ביום שישי אחר הצהריים

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
התלונה התקבלה במשרדנו והיא תענה תוך 21 יום תגובה:
ינתן ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה