פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת נקודות הנוסע המתמיד, חוסר התייחסות לפניות שבכתב ומחיקת דוא"ל ללא שנקרא. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לאחר שתשובות שקיבלתי בדוא"ל לא סיפקו אותי ולאחר שסרבו להעביר את פנייתי למנהל מחלקת שירות הלקוח. כתבתי מכתב למנכ"ל אל-על מר חיים רומנו, אותו שלחתי ב- 10/9/06 דואר רשום RR901408609IL. מכתב שלא נענה עד היום.
להלן מכתבי:

1/9/2006 תאריך:
ElAl60901 סימוכין:
לכבוד
מנכ"ל אל-על
מר חיים רומנו
ת.ד. 41
נתב"ג 70100



למר רומנו שלום,


הנדון: אי הגינות שבשירות לחברי מועדון: TL5145487 ו- TL5145479

בימים בהם חברות נלחמות לשמירת כל נוסע, תמוה בעיני תגובתם של עובדי שירות לקוחות אליהם הופנתה בקשתי, כאשר מחקו את הדוא"ל ששלחתי אליהם ללא שקראו אותו וכן השיבו לפנייתי ללא התייחסות לתוכן דברי.
ולעצם העניין, בדו"ח סטאטוס נקודות הנוסע המתמיד אשר הופק לבקשתנו התברר כי מספר טיסות עליהן דיווחנו לסוכנות הנסיעות כלל לא הוכנסו למערכת, חלק מהנקודות ניתנו לאשתי ולא לי. בנוסף לכך חלק גדול מהנקודות נמחקו מחשבונותינו, ללא ידיעתנו ואישורנו.

ניהול נקודות במועדון הנו ניהול כחשבון בנק לכל דבר אשר כל תנועה בו צריכה להיות מלווה בתדפיס ללקוח. לכן תמוה הדבר בעיניי כי לא הודיעו לנו על אותן תנועות שנעשו בחשבון (לזיכוי או לחוב).

ברצוני לציין שמעולם לא הודיעו לי כי הנקודות שצברנו הנן לשלוש שנים בלבד. מעולם לא המליצו בפנינו על הצורך לנצל את אותן נקודות לפני פקיעתן. זו פעם ראשונה שמישהו מידע אותנו כי תוקפן של הנקודות הינו ל- 3 שנים בלבד. גם זאת לאחר שאנחנו יצרנו את הקשר לקראת נסיעתנו לחו"ל.

• להלן כמות נקודות שנגרעו מהחשבון ורשימת טיסות חסרות, בחשבון מספר 5145487TL
א. 1,140 נק' שנגרעו (90 נק' נגרעו בחודש אוגוסט 2006).
ב. 18/5/1998 תל אביב – פאריס (אורלי) טיסה מס' 323 מושב C35
ג. 20/5/1998 פאריס (אורלי) – תל אביב טיסה מס' 326 מושב D50
ד. 23/6/2005 תל אביב – בוקרסט טיסה מס' 573 מושב B11
ה. 28/6/2005 בוקרסט – תל אביב טיסה מס' 572 מושב F43

• להלן כמות נקודות שנגרעו מהחשבון ורשימת טיסות חסרות, בחשבון מספר 5145479TL
ו. 1,160 נק' שנצברו מ- 8/2001 עד 7/2003
ז. 22/7/2003 תל אביב – בוקרסט טיסה מס' 0571
ח. 29/7/2003 בוקרסט – תל אביב טיסה מס' 0572

בהמלצתה של נציגת מועדון הלקוחות, הנני מפנה אליך מכתב זה ומבקש את עזרתך בהשבת הנקודות שנגרעו מחשבונותיי ועדכונם בגין הטיסות הנ"ל.

לעזרתך, אודה.
בברכה

מנחם

לוטה: אישורי הודעות דואר אלקטרוני על מחיקת מכתביי ללא שנקראו















עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
התלונה התקבלה תגובה:
תישלח ללקוח תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה