פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי נקודות במועדון נוסע המתמיד עבור טיסת DL נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מספר ימים לפני הטיסה שלי לאטלנטה, אני התקשרתי לשרות לקוחות של מועדון הנוסע המתמיד ושאלתי שאלה: "כמה נקודות מקבלים עבור טיסת DELTA לאטלנטה?". נאמר לי ש 120 נקודות לכל כיוון, ונציגה לא אמרה לי שום מילה על זה שמקבלים נקודות רק על טיסות עם קוד LY. כאשר חזרתי לארץ ראיתי שלא התעדכנו נקודות והתקשרתי שוב. רק אז נודע לי על אפשרויות השונות של קוד טיסה. אילו בשיחה הראשונה שלי לפני הטיסה הנציגה היתה אומרת לי שזה תקף רק לקוד LY , הייתי עוד יכול לשנות קוד טיסה או אף לבחור מסלול טיסה אחר. אני ממש מאוכזב ממצב הזה, לא נמסר לי מידע הנחוץ טרם הטיסה ולא קיבלתי נקודות שהובטחו לי ע"י נציגת המועדון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות חשבוני 2353555 בנקודות עבור טיסות בקוד DL שב פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה תגובה:
ישלח ללקוח תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה