פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתם לא טסים אתם חוזרים הביתה . נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון:טיסה בחברת אל על


שמי רביבו מרי ואני הזמנתי טיסה לאמסטרדם לתאריך 05/10/06 – וחזרה מבלגיה ב- 15/10/06.
את הטיסה הזמנתי כחודש לפני מס' הטיסה – 0337 . אני אישה שסובלת מחרדות קשות ומטופלת ב-(בקלונקס) .
כשמסרנו את המזוודות הודיעו לנו שאין מקום בטיסה שלנו ואם אנחנו מוכנים לטוס בדרך אחרת ולהגיע כשעה לאחר מכן ליעד שלנו. הסכמנו, לאחר בירור קצר הודיעה לנו הדיילת שזה בסדר ושנוכל לעלות על הטיסה . הודענו לה שאינני יכולה לשבת לבד מבלי בעלי והיא אמרה שזה בסדר ושנעלה לשער יתנו לנו מקומות ביחד. כשהגענו לשער עלייה למטוס התברר שהמקומות שנתנו לנו היו מרוחקים, אמרנו שאנחנו לא עולים לטיסה ואז הדייל בשם גולדמן משה והדיילת הילה וקראט איימו עלינו שאנו לא טסים ושהם מורידים את המזוודות מהמטוס, אמרנו בסדר אבל מתי אנחנו טסים, אז משה אמר אתם לא טסים אתם חוזרים הביתה .
לא הייתה לנו ברירה את החופשה הזאת תכננו מלפני שנה וחצי, שילמתי את הסוויטה וחיכיתי לחופשה זו בכיליון עיניים.
במטוס הרגשתי רע מאוד וישבתי כל הטיסה עם הראש על שלחן האוכל, במלון הרגשתי רע מאוד ונכנסתי לדיכאון וכמעט שלא יצאתי מהמלון, שלא נדבר על כמויות הכדורים נגד חרדה שלקחתי.
אני פונה אליכם לפני שאני מגישה תביעה משפטית ומבקשת את הוצאות הטיסה, המלון והרכב.
לא ייתכן שאני מזמינה מקומות וזה לא ברגע האחרון וגם לא במחיר מוזל ולא יהיו לנו מקומות. וזה חברת "אל על" שכל כך הערכתי תמיד.
דרך אגב גם בחזרה בתאריך 15/10/06 אמרו לנו שאין מקום והציעו לנו מלון ו- 400 יורו לכל אחד מאיתנו ושנגיע ב- 02:00 לפנות בוקר במקום ב- 16:00 אחה"צ .
אני התנגדתי בכל תוקף .
ושם יש לציין שאמרתי שאני חייבת לשבת ליד בעלי כי יש לי חרדות קשות ונתנו לנו מקום לזוג.
אני מבקשת לפטור את העניין על הצד הטוב ביותר, אם לא נגיע להסכם שאני יפוצה כל מה שעבר עליי במטוס ובחו"ל לא תהייה לי ברירה אלא לגשת לתביעה משפטית ואצרף את כל האישורים הרפואיים.



בברכה ,


רביבו מרי
רביבו רוברט
רח' פלורנטין 20
קרית יובל ירושלים
מיקוד 96831
פלאפון: 050-7868554
טל' : 02-6426626

כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לפטור את העניין על הצד הטוב ביותר, פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה בתאריך 25/10 מספרה 2006-11261 תגובה:
ישלח ללקוח תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה