פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לרכוש במטוס אל על נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

האירוע המתואר התרחש במסגרת חזרה לארץ, מכתב ופרוט האירוע מובאים בהמשך.

מאחר ובמשך שבועיים לא זכיתי להתייחסות כלשהי לדו"ח הנזק,כתבתי לחברה.

לקראת סוף חודש ספטמבר קיבלתי תשובה מ"יחידת תביעות כבודה" שהנושא בטיפול אך נכון להיום טרם התקבלה תשובתם.
מס' התיק בחברה: 322641

ברשותי העתק מדו"ח נזק שמולא במטוס, צילומים של המושב והמכנסיים וכמובן אישור מאל על על קבלת תלונתי.
----------------------------------------------------------------------------------------

להלן המכתב ששלחתי:


24.09.06
לכבוד
מחלקת פניית לקוחות
חברת אל - על
באמצעות פקס: 03-7602255

א.ג.נ,


הנדון: טיסת אל-על 0316, לונדון-תל-אביב


בתאריך 13/09/06 חזרתי מלונדון בטיסת אל-על מס' 0316.
מספר דקות לאחר שישבתי במקומי, הרגשתי שנדבקתי לכסא. הסתבר, שעל המושב היה דבוק מסטיק, כנראה מהטיסה הקודמת, כתוצאה מכך הוכתמו מכנסי מהמסטיק שדבק אליהם.

מיד קראתי לדייל וזאת עוד טרם המראה והראתי לו הן את המושב והן את הנזק שנגרם למכנסי. הדייל הבטיח לחזור אלי לאחר ההמראה לשם מילוי דוח נזק.
מאחר וכעבור שעתיים לא שב אלי, פניתי לדייל אחר שמיד דאג למלא את הטופס המתאים וחתם עליו כעד. הובטח שנציג אל-על יצור עימי קשר. במקביל, צילמתי את המושב ואת המכנסיים.

את המשך הטיסה נאלצתי לעשות כשאני יושב על הכרית שנועדה במקורה כמשענת לראש ולא תומך חלקי התחתון. ברור שמצב זה אינו נוח כשמדובר בטיסה של כ- 4.5 שעות.
הדבר גרם לי לעוגמת נפש הן כאשר קמתי ממקומי במטוס והן במפגש עם מקבלי פני בנחיתה (כאמור, מכנסי הכחולים היו מוכתמים במסטיק לבן).

מאחר ועד היום התעלמתם מהנושא ולא מצאתם לנכון לפנות אלי, אני נאלץ לעורר את זכרונכם. מהכרותי את החברות הזרות בהן טסתי, אני מניח שהמושבים היו נבדקים טרם עליית הנוסעים למטוס וכן שמקרה כגון זה, לו היה קורה, לא היה עובר לסדר היום והייתי זוכה לייחס הוגן ומתחשב.

אני דורש לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, חוסר הנוחיות וכמובן על הנזק שנגרם למכנסי,אשר במצבם הנוכחי אינם ראויים עוד לשימוש.

מצ"ב טופס הנזק שמולא על ידי הדייל והעתק כרטיס העלייה למטוס.


לתשובתכם המהירה אודה,


בכבוד רב,

קרלוס
-------------
לרכוש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה