פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול אשר לא הולם חברה לאומית בזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 14/1 יצאתי עם אישתי לחופשה באיטליה. במהלך החופשה אישתי נפלה ושברה את הרגל. סוג השבר הצריך ניתוח אשר העדפנו לעשות בארץ.

חברת הביטוח החלה לטפל בתהליך החזרה לארץ עם אל על. החברה הודיעה לי כי היא שולחת פרמדיק ולכן אני צריך לדאוג לעצמי למקום על הטיסה. מסתבר כי הכיסוי של הפוליסה נותן כרטיס לעוד אדם אחד שזה יהיה הפרמדיק. מה חושבים שבן זוג יתן לאישתו לטוס לבד? הפוליסה צריכה לכלול אדם אחד בנוסף לסידורים הבריאותיים.

לאחר שיחה עם סוכנות נסיעות בארץ, הודיעו לי כי התעריף של אל-על 900 דולר לכיוון אחד! בזמן שאני בבי"ח באיטליה עם אישתי הייתי צריך להתעסק עם חברה שלא רק שלא עוזרת ומחליפה לי את הכרטיס חזור שלי אלא מנצלת את מצבי הקשה. הפתגם הוספת חטא על פשע די קולע כאן.
הציעו לי לבדוק את אל-על באיטליה. שם אמרו לי שהמחיר 407 דולר ולכן קניתי כרטיס אשר מתברר עלה לי 407 יורו (כן, שאלתי את הפקידה בטלפון אם זה יורו או דולר).

מילה טובה מגיעה לאנשי צוות האוויר והקרקע, ממש יחס מצויין.

לסיכום, נראה לי שהחברה הלאומית צריכה לעשות מעשים ולא רק לדבר בפרסומות. חברה לאומית זה לא רק בשביל שישראלים יקנו אוטומטית אל-על, זה גם להיות שם עבור ישראלים בצורה שחברות אחרות לא יהיו.


כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
התלונה התקבלה מספרה 2007-1496 תגובה:
ישלח ללקוח תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה