פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול ושקר, אי תשלום פיצוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב,ה
בתי שבה מארצות הברית-ניו יורק- דרך לונדון. הכבודה היתה אמורה להגיע אתה ביחד לנתב"ג. בנחיתה נודע שחלק מהכבודה של כלל הנוסעים נשאר בלונדון מפאת חוסר מקום, ויגיע בטיסה הבאה.היא רשמה את התלונה על גבי טופס כולל בחירת תמונה מדוייקת של סוג התיק הנאבד, שהי' די ייחודי.כמו כן היא רשמה פירוט של תכולה.
אני התקשרתי לחברה בשדה והסברתי שבתי מתחילה לעבוד בפנימי' למחרת וכל כל המלתחה נמצאת במזוודה, ממעיל ועד שרוך נעל. אמרו שזה כבר בדרך.היא מילאה את הטפסים הרגילים כולל זיהוי למחרת, כאשר בתי היתה צריכה להתחיל בתפקיד חדש בתור מדריכה, ועדיין לא ידעו בכלל איפה המזוודה, ואחרי אין ספןר שיחות שהמתנתי לשווא שעות על הקו, ביקשתי שיביאו לי את המספר של אלעל בלונדון שיחפשו שם. כמו כן הסברתי שאין לה פריט לבוש אחד, ואני הולכת לקנות על חשבונם ביגוד בסיסי שתוכל להתחיל לעבוד. זה כלל ביגוד, הנעלה איפור, פן וכל מה שבחורה צריכה להתחלה. לגבי מספר טלפון בלונדון ענו לי "אין שם עם מי לדבר" ולגבי הציוד (ראשוני בלבד) אמרו לי "תקני ושמרי קבלות, העבירי אלינו. גם אם ימצאו את המזוודה יחזירו לך את הסכום". כך עשיתי.
הילדה הלכה לעבודתה מתוך מפח נפש ומלתחה עלובה במיוחד. היא נאלצה לצאת ביומה הראשון לטיול רגלי בוואדי לימון בגליל עם נעלי עקב כי נאבדו שם נעלי הספורט...
בכל יום ויום ביזבזתי שעות מתוך ייאוש, חשתי זילזול הכי גדול מכל פקידה שסוף סוף טרחה לענות. פשוט לא עניין אותם, אמרו שכל אלו שתיקיהם נשארו בלונדון כבר קיבלו אותם. וטשכנראה שלנו נאבד לצמיתות. אחרי עודהתעקשות מישהו בדק במחסן ולפלא התיק נמצא. הוא הי' שם מהיום הראשון,הידית נקראה ביחד עם תווית השם והכתובת, אולם על פי התיאור ורשימת התכולה הי' עליהם לזהותו, במיוחד אחרי שיחות רבות מאוד ופניות במייל ומה לא.
הגשתי את כל הרשימה של הק'ניות,כפי שאמרו לי. התשובה היתה שהיות והיא קיבלתה את המזוודה בסוף אין דרכם לפצות אותנו על כל מה שעבר, ועל כל מה שהיא קנתה.
שלחתי את כל החשבונות שוב לדרג יותר גבוה, ואף ניסיתי להפעיל את רב אלעל שמוכר בהושטת עזרה במקרים כאלו. הכל לריק.
גם אם לא היו מסכימים מראש היו צריכים לפצות אותנו, על אחת כמה וכמה שהסברתי להם את המצב,שהאבא נכה וכל הקני' הזאת המיותרת ובאשמתם מהווה עול כבד ובלתי צפוי בתקציב.
אשמח אם תוכלו לעזור לנו להוציא את ההחזר פלוס עוד פיצוי על התחלת עבודה על רגל שמאל, ועל הזילזול הברור בלקוח. הרי אם היו בודקים במחסן באותו ערב או למחרת בבוקר, המזוודה היתה מגיעה אלי' תיכף לפנימי' והכל הי' שונה לגמרי.
תודה מראש מאוד

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה