פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהגעת כבודה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"ד 41, מיקוד 70100 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 3 באפריל 2007 המראתי בטיסת אל על מס' LY8361 לרומא דרך וינה. בנחיתה ברומא התברר שמזוודתי לא הגיעה ליעדה. כעבור ארבעה ימי תלאות, הוצאות כספיות, הרס החופשה והתנהלות חסרת תוחלת הן מול נציגות אל על והן מול מחלקת האבדות בשדה התעופה, הודיעו לי ממחלקת האבדות שאוכל לאסוף את מזודתי בשדה התעופה, אחרת אקבל אותה רק כעבור יומיים (מועד חזרתי לארץ!). נאלצתי להגיע על חשבוני לשדה התעופה כדי לקבל את מזוודה.
ביום 10 באפרי 2007 שלחתי בדואר רשום מכתב תלונה לחברת אל על (תיק 326407), פירטתי את האירועים וביקשתי החזר כספי בסך 2762.2 ש"ח בגין רכישותי הכפויות והדלק על הנסיעה המיוחדת מהעיר אובווייטו לשדה התעופה ברומא כדי לאסוף את המזוודה. ביום 15.4קיבלתי תשובה שמאחר שהטיסה תופעלה בידי חברת אוסטריאן, עלי לפנות לחברה זו. התנערות בוטה זו עומדת בסתירה לכך שחברת אל על היא שבחרה לתפעל את הטיסה באמצעות אוסטריאן, היא שמכרה לי את הכרטיס, כפי שמעיד מספר הטיסה, תמורת מיטב כספי, והיא שאחראית על הטיפול בתביעה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הוצאות בגין האיחור בהגעת הכבודה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה