פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מחזירים לי את הכסף כבר שנתיים! אומרים לי שיחזרו לי כל פעם! נושא התלונה:
ציזרחי יוסף שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום..
אני כבר שנתיים רץ אחרי חברת ELAL!
מיליתי ופס שהם קוראים לזה APPLICATION FO REFOUND. אמרו לי שזה יקח כמה חודשים אז ב2005! טוב כבר שנתיים עברו. בכל הזמן הזה יצרתי איתם קשר הרבה פעמים אמרו לי תמיד נחזור אליך בעוד שבוע או בעוד יום או תשלח פקס של הקבלה או עוד שעה אני חוזרת אליך וכו... בסוף עזבתי לרוץ אחריהם ליפני כ10 חודשים. אני שוב בעיניינים! ולא אולך לוותר על זה! למרות ששלחתי לפניות הציבור שלהם מס פעמים פקס ומיילים הם פשוט לא חוזרים!
שלחתי להם לאחרונה עוד פקס כמובן כמו כל פקס אאני שומר את האישור על שליחת הפקס. תנחשו מה. אין תשובה מהם!
הדרך האחרונה שאני אולך ךנסות זה דרככם לאחר שראיתי למה אתם מסוגלים. ם לא אני כבר אולך ךתבוע אותם ולהגיש תלונה נגדם על כל העוגמת נפש ובזבוז זמן + כספי והטירטורים שהם עשו לי. מעניין מי אולך לשלם על כל השליחת הפקסים על כל הטלפונים ללא סוף שעשיתי למחלקת החשבונות שלהם שדיברתי אולי 20 פעמים וכל שיחה של 15דקות פלוס שרובם המתנה וכתשובה "אני אברר ואחזור אליך"!! אנשים שיצרתי איתם קשר לאורך כל התקופה הזו היו מרינה וגלינה ממחלקת חשבונות
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי +פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה