פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית האינטרנט נושא התלונה:
גרומברג עוזי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לטוס עם משפחתי לפריז-צרפת. לאחר גלישה באתר האינטרנט של חברת איסתא גיליתי דיל שמאוד מתאים לי. כאשר התקשרתי לנציגת החברה- יעל- וביקשתי לבצע את העיסקה התברר שאין בכלל דיל שכזה כיוון שזאת טעות של האתר ואין הם מחויבים לאתר לטענתה...הדפסתי את הדיל כדי להוכיח לנציגה שכן יש מחויבות למה שרשום באתר וגם אם אין להם שליטה על כך אז הגיע הזמן שתהיה שליטה- אני צרכן ומן הראוי שיתיחסו בהתאם ולא יציעו לי דיל באינטרנט בעלות של 280$ ובשיחת טלפון מחיר של 580$.

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הלקוח מציין כי גלש באתר חברת איסתא ולא - אל על . חברת אל על אינה אחראית על המתפרסם בחברות אחרות תגובה:
נא לשלוח את התלונה לחברת איסתא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה