פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צ'ק אין מהבית רק לא לנכים נושא התלונה:
בן-פרז עמרי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
25.6.2007

לכבוד
אל-על
נתיבי אוויר לישראל
מחלקת פניות לקוחות

הנדון: שרות צ'ק אין מהבית לכולם כן - לנכים לא?

א.ג.נ

הורי היקרים החליטו כמדי שנה לנסוע לחו"ל עם אחד מנכדיהם לטיול שורשים/בר/בת מצווה להולנד. כאנשים הנוהגים לקרוא עיתונים, שמחו לראות את הפרסום על צ'ק אין מהבית, שרות חדש לנוסעים החוסך לבעליו, את הטרחה להגיע לשדה 3 שעות לפני הטיסה – כמובן תמורת תשלום.

לצערי, וכנראה גם לצערכם, אבי הוא נכה המתנייע אך ורק על כיסא גלגלים, בבואנו להזמין את השירות כמובן שטרחנו להגיד זאת, ולהפתעתנו נאמר לנו שאל-על מקיימת את השירות רק לנכים אשר מחליפים כיסא בשדה, נכים המגיעים עם כסא שלהם, אינם זכאים לשירות?????

החברה המבצעת את שירות צ'ק אין מהבית היא חברה קבלנית שלכם ולכן אין לה ולו סמכות לסתור את הנחיותיכם.

מהמצב המוזר הזה עולות השאלות הבאות:
• למה?
• מדוע כאשר מסוף ארלוזרוב היה פתוח יכלה אימי לעשות צ'ק אין ללא אבי?
• אם המטרה היא לשמור על שלמות הכסא ברצוני לומר שבארבעת השנים האחרונות הורי טסים לחו"ל עימכם כל שנה, וכל שנה או בהגעה להולנד או בנחיתה בארץ הכיסא היה שבור במידה כזו או אחרת (הביטוח משלם אז לא נורא....).
• גם התירוץ הביטחוני אינו רלוונטי, לא כל דבר קשור בביטחון !!!!

כיוון שלהורי הנושא כואב ולי בתור בנם עוד יותר בחרתי לפנות אליכםאני תקווה שהתשובה תגיע קצת לפני 21 יום כיוון שהם טסים עוד שבועיים.

בכבוד רב

עמרי בן-פרז
052-2726527


נ.ב. תמהני שחברה החורטת על דגלה את השרות כיעד מרכזי אינה יכולה לאייש
מרכז תלונות לקוחות אנושי ולא מזכירה מונוטונית.


העתק: ארגון הגג של הנכים בישראל
עלבון סוג הנזק :
שלחנו לאל-על מכתב נוסף אך ללא תגובה עברו כבר 21 יום פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה תגובה:
הלקוח יקבל תשובה ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה