|
|
|
|
|
|
אי היענות לתלונה וחוסר התעניינות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 3/7/07 כתבתי תלונה באמצעותכם לחברת אל על . הפנייה אומנם הגיעה ליעדה, אך לא קיבלתי עד לרגע כתיבת מכתב זה, אף ולא תשובה או מענה מצידם. הייתי מאוד רוצה לדעת מה קורה ואם חברת אלעל תואיל בטובה להתייחס לתלונתי או שבמקביל יתחילו בתוכנית התייעלות והבראה לנושא של טיפול והתייחסות ללקוח, וזה בעיקר מופנה לשירות הלקוחות שלהם . 21 יום עברו ממזמן והנני עוד מחכה!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התייחסות ופיצוי הולם וראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
דניאלה קינן גזית נציגת |
שם ותפקיד: |
התשובה נשלחה ללקוחה בתאריך 17 ליולי |
תגובה: |
נשלח ללקוחה |
פתרון: |
|
|
|