פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אל על מוכנה לעלות נוסע חולה אבעבועות רוח רק לא להפסיד כסףb נושא התלונה:
גרינברג ערן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך : 9/8/07  



שלום,

בתאריך ה- 5.8 היו לי ולמשפחתי (5 נפשות) כרטיסים חזרה מהארץ לגרמניה עם אל על.
בתאריך ה- 2.8 בתי חלתה באבעבועות רוח ולכן בתאריך ה- 3.8 יצרתי עימם קשר על מנת לוודא כי ביכולתנו לטוס למרות מחלתה.
אתם לטענתכם אישרתם כי אין כל בעיה לעלות לטיסה עם ילדה חולה באבעבועות רוח.
עקב מצבה של הילדה שהיה מלווה בחום החלטנו לעשות החלטה חשובה ולא לטוס ולספוג את 720 יורו על מנת לשנות את כרטיסי הטיסה, מה שנראה אבסורד לאור העובדה שכל הכרטיסים יחד עלו 1,600 יורו.
לאחר השינוי ביקשנו לקבל את כרטיסי הטיסה עבור יום א' הקרוב ה-12.8, אך לא קיבלנו, היום ה- 9.8 יצרה עימי קשר בחורה בשם דפנה מחברתכם וביקשה ממני להציג מסמכים,טופס מיוחד שלכם, כי ילדתי אינה חולה ואינה מדבקת.

ראשית ברצוני להגיד כי זהו מהלך שלכם על מנת לגבות מלקוחות כסף נוסף ללא כל הצדקה או התחשבות בלקוחו תכם אשר טסים עימכם כבר למעלה מ-13 שנה.
שנית כשיצרנו עימכם קשר בפעם הראשונה נאמר לנו כי אין כל בעיה להטיס את הילדה למרות מחלתה שעלולה להיות מסוכנת עבורה ועבור שאר הנוסעים, ואילו היום הינכם דורשים אישור כי הילדה לא חולה יותר, האין זה מוזר ?

אנו שילמנו את המחיר פעמיים, פעם אחת עבור שינוי מועד הטיסה ופעם שנייה עבור חוסר מקצועיות של חברה כמו אל-על אשר משווקת עצמה כחברה בינלאומית, אני סמוך ובטוח כי כל חברה בינלאומית אחרת לא הייתה מתייחסת ללקוחותיה בצורה הזו.
כל פניה שלנו גבלה בסבל ובהסברים חוזרים, לא קיבלנו שום שרות מתחילת הסיפור ועד סופו מנציג שרות אחד, כאשר נתקלנו בבעיה לראשונה יצרנו עימכם מס' פעמים קשר ובכל פעם נאמר לנו אותו דבר ע"י נציגים שלכם כגון: מורן, קרן שפר, בחור בשם אבי שיצר קשר עם בכיר ממנו (כל זאת מתועד) כי אנו יכולים לטוס למרות מחלתה.
אני פונה אליכם ומאפשר לכם לתקן את רצף הטעויות שיצרתם בחוסר המקצועיות שלכם, ולשלוח לנו את כרטיסי הטיסה שלנו על מנת שנוכל לשוב לגרמניה.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה