פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נקודות למועדון הנוסע המתמיד. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
תלונתי בשם אחותי, שאינה מתגוררת בארץ .
אחותי מדי שנה מגיעה לביקור , במשך למעלה מ 12 שנים .
עד המקרה , היא הייתה רק טסה בחברת אלעל .
לפי סוכנת הנסיעות שלה , נאמר לה , שאין צריך ליצור קשר אחרי כל טיסה לעדכון נקודות ואם יש לה את שוברי הטיסה אין בעיה לעדכנם.
כמובן שזה היה מידע מוטעה , מעלעל נמסר שלא ניתן לעדכן שנים אחורה .
מה שכן הסכימו לעשות לזכות רק את אחותי , בנקודות של שנה קודמת בלבד וזאת למרות שהיא נשואה באושר + 3 ילדים ובעל שטסים איתה תמיד.
גם הרתעה של לעבור לחברה אחרת מתחה , לא עלו יפה , ששם קיבלו אותם בזרועות פתוחות .
רק חבל שזה היחס של חברת התעופה הלאמוית שלנו.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
התלונה התקבלה ותענה בהקדם תגובה:
ישלח ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה