פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקצאת מקומות ישיבה לנוסעים שאינם חברי מועדון הנוסע המתמיד. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברוב החברות ניתן לקבל מקומות ישיבה טובים בזמן קנית הכרטיסים . באל על אין אפשרות לקבל מקום ישיבה טוב בזמן קנית הכרטיס, כיוון שאלה נישמרים לנוסעים המתמידים ולמקורבים. לעיתים דווקא אלה המגיעים לשדה ברגע האחרון מקבלים מקומות טובים שהיו שמורים עד הסוף (הם מעדיפים לשמור מקומות טובים עד הסוף מאשר לתת אותם למקדימים). השנה עשינו שלוש פעמים בשלוש טיסות שונות צ'ק אין באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה וגם שם המקומות שהוצעו לנו היו גרועים. הסיכויים לקבל מקום ישיבה טוב בטיסות אל על , נניח ליד החלון ולא מעל כנף, ניראים קלושים במיוחד. אף כי מסיבות רבות אל על היא החברה הנוחה ביותר לצרכי אני שוקלת לא לטוס איתם כשהדבר יתאפשר בעתיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקצעת מקומות ישיבה הנחשבים לטובים בזמן קנית הכרטיס. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות לקוחות שם ותפקיד:
התלונה הועברה לתחקור וטיפול. תגובה:
הנוסע יקבל התייחסות בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה