|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחרונה טסתי עמכם מדרום אפריקה לארץ עם שני גלשני רוח עליהם שילמתי בעבור עודף משקל וגודל חריג.
הגלשנים הגיעו לאחר הנחיתה שבורים, מעוכים ולא שמישים.
קיבלתי מכם דו"ח משדה התעופה שאותו ופרטים נוספים שלחתי לשני מספרי פקס שקיבלתי מכם.
לאחר שליחת הפקס ניסיתי להתקשר לנציג שירות ואף שלחתי אמייל בנושא למחלקת כבודה. אולם, אף אחד לא חזר אלי.
איני יודע כיום אם מישהו קיבל את הפקס שלי ואם מישהו מטפל בכלל בענייני.
לא די בכך שחברת אל על נכשלה בהובלת המטען שלי היא גם כושלת במתן השירות לאחר מכן.
אבקש את טיפולכם המידי.
משה ויזמן Moshe Vizman
טיסה 0512LY 15AUG 2007
File reference TLVLY95816/15AUG07/1921GMT
|
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת תלונות לקוחות |
שם ותפקיד: |
התלונה הועברה לתחקור וטיפול. |
תגובה: |
הנוסע יקבל התייחסות בהקדם. |
פתרון: |
|
|
|