יחס מזלזל כלפי נוסעי אל-על |
נושא התלונה: |
גרויסמן ברטה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טיסת לילה של אל-על מניו-יורק בתאריך 29.08.07 התעכבה ב-6 שעות. נוסעים- חלקם הגדול ישראלים החוזרים מארה"ב - התקבצו ליד השער, במקום שאי-אפשר היה לנוח, המקום מואר כל הזמן ולא נמצאו אפילו מספר מספיק של שמיכות כדי להתחמם. הוצעו להם סנדביצ'ים ומים. אני ביררתי והסתבר שבנמל תעופה של קנדי בניו-יורק ישנו טרקלין, שאומנם משרת את נוסעי המחלקה הראשונה, אבל תמורת 40$ כל אחד יכול לקבל שם שירות. בתוך זה כלול- ארוחה קלה, שתיה מגוונת, אפשרות לנוח ולהירגע, לקרוא עיתון או פשוט לישון. מדוע הזילזול הנורא בנוסעים? מדוע אי אפשר להכניס אותם לאותו טרקלין ולאפשר מנוחה לפני הטיסה הקשה של למעלה מ- 10 שעות?
|
מציאת פתרון למנוחה הולמת של הנוסעים- כמו אותו טרקלין או בית מלון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|